News

Ερχονται μειώσεις επιτοκίων

ΓΝΩΜΗ Ερχονται μειώσεις επιτοκίων Μιχάλης Μασουράκης Η απόφαση της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ) να αφήσει τα επιτόκια αμετάβλητα ήταν αναμενόμενη. Παρά τη διαφαινόμενη επιβράδυνση της ευρωπαϊκής οικονομίας κάτω από την επίδραση της χρηματοοικονομικής κρίσης και της επιταχυνόμενης χειροτέρευσης στην οικονομία των ΗΠΑ, ο πληθωρισμός στην ευρωζώνη διατηρείται σε επίπεδο 3,2%, με τον δομικό πληθωρισμό (χωρίς καύσιμα και μη επεξεργασμένα τρόφιμα) στο 2,3%.

Πάνω από 5% οι προθεσμιακές

Μαίνεται η μάχη για τα επιτόκια στις προθεσμιακές καταθέσεις

Με αμείωτη ένταση συνεχίζεται η μάχη των τραπεζών στην αγορά των προθεσμιακών καταθέσεων, οι αποδόσεις των οποίων είναι πλέον από τις ανταγωνιστικότερες στην ευρωζώνη. Την περασμένη εβδομάδα η FΒΒank ανακοίνωσε τη διάθεση του προϊόντος «Προθεσμιακός Λογαριασμός Super 5», το οποίο αποτελεί προθεσμιακή κατάθεση με ετήσιο επιτόκιο 5,00%, για τρία τρίμηνα. Η κατάθεση ανανεώνεται αυτόματα κατά τη λήξη του κάθε τρίμηνου, οπότε ο καταθέτης έχει τη δυνατότητα να κάνει μερική ή ολική ανάληψη των χρημάτων του, χωρίς κόστος. Το ελάχιστο ποσό κατάθεσης είναι τα 10.000 ευρώ.

Οι τιμές στα «σούπερ»…

Οι τιμές στα «σούπερ»…

Tου Aντωνη Kαρκαγιαννη

Αν σας πω ότι δεν πήγα ποτέ να ψωνίσω σε σούπερ μάρκετ δύσκολα θα με πιστέψετε. Μόνο μία φορά επισκέφθηκα ένα από τα πολύ μεγάλα, συνοδεύοντας για παρέα έναν φίλο μου. Εχω τη σχετική εικόνα: απέραντο κατάστημα, σε παράταξη χιλιομέτρων τα ράφια, χιλιάδες τα πωλούμενα είδη (ρώτησα κάποτε τον μακαρίτη Κώστα Βερόπουλο και μου είπε ότι έχει 35.000 είδη!), τοποθετημένα κατάλληλα ώστε να διευκολύνεται ο πελάτης και κυρίως οι πωλήσεις (υπάρχουν, λέει, ειδικοί που κάνουν αυτές τις επιλεγμένες τοποθετήσεις). Μεγάλος είναι και ο χώρος για τη στάθμευση των αυτοκινήτων, απαραίτητο εξάρτημα του πελάτη. Πηγαίνει, παρκάρει το αυτοκίνητο και ψωνίζει χονδρικά ό,τι χρειάζεται το σπίτι την εβδομάδα ή τον μήνα ή ό,τι τον εντυπωσιάζει. Εμεινα κατάπληκτος από τα κατάφορτα καρότσια να περιμένουν υπομονετικά στην ουρά των ταμείων, με τις ταμειακές μηχανές να δουλεύουν σαν πολυβόλα.

Αύξηση τιμών στα εισιτήρια

Αύξηση τιμών στα εισιτήρια Ξεκινά απόψε η πιλοτική δίμηνη εφαρμογή της επέκτασης του ωραρίου λειτουργίας του μετρό και των ΗΣΑΠ κατά δύο ώρες ύστερα από τη συμφωνία που επήλθε μεταξύ…

Ο τραπεζικός ανταγωνισμός εξαντλείται στις προσφορές

ΓΝΩΜΗ
Ο τραπεζικός ανταγωνισμός εξαντλείται στις προσφορές
Γ. Παπαϊωάννου

Αναμφισβήτητα, οι τράπεζες είναι ευρηματικές. Το διαπιστώνουμε στα δάνεια τα οποία προσφέρουν με επιτόκιο κάτω από το κόστος του χρήματος, στις διαφημίσεις τις οποίες ακούμε στο ραδιόφωνο και βλέπουμε στην τηλεόραση για να προωθήσουν τα προϊόντα τους, στις ανάγκες τις οποίες δημιουργούν προκειμένου να πείσουν τους καταναλωτές να πάρουν μία ακόμη πιστωτική κάρτα ή ένα ακόμη καταναλωτικό δάνειο κτλ.

on telecoms

ONOMA: ανδρουλλα φεσια Email: loukasfe@yahoo.gr ΘΕΜΑ: on telecoms ΜΗΝΥΜΑ: εδω κ 2 μηνες η εταιρια on telecoms μασ χρεωνει, για τις ελλειπης υπηρεσιες που μας παρεχει. πως μπορουμε να διακοψουμε…

Η μπίλια στο Βlu Ray!

ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕ ΤΟΥ ΗD -DVD
Η μπίλια στο Βlu Ray!

Εδώ και περισσότερο από έναν χρόνο περιγράφουμε τις δυνατότητες των δίσκων μεγάλης χωρητικότητας Βlu Ray και ΗD DVD και σας προτείνουμε συσκευές που υποστηρίζουν είτε τη μία είτε την άλλη τεχνολογία. Η κατάσταση αυτή δεν μπορεί να συνεχιστεί επ΄ αόριστον, καθώς κάτι τέτοιο συνεπάγεται τεράστιο κόστος για τις εταιρείες, αλλά και για τους καταναλωτές. Φαίνεται όμως ότι εδώ και μερικές ημέρες η πλάστιγγα γέρνει οριστικά προς την πλευρά των δίσκων Βlu Ray, οι οποίοι αναμένεται να κατακτήσουν σύντομα το μεγαλύτερο κομμάτι της αγοράς.

Βροχή καταγγελιών για αυθαιρεσίες των εταιρειών τηλεφωνίας

Βροχή καταγγελιών για αυθαιρεσίες των εταιρειών τηλεφωνίας

«Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΑΣ δεν λειτουργεί προσωρινά για τεχνικούς λόγους». Αυτήν την απάντηση εισέπραξαν τη χρονιά που πέρασε εκατοντάδες καταναλωτές, βάσει των καταγγελιών που δέχθηκε το Γραφείο Νομικής Προστασίας της ΕΚΠΟΙΖΩ για τις τηλεπικοινωνίες. Σύμφωνα με τα στοιχεία της καταναλωτικής οργάνωσης, έγιναν 3.200 καταγγελίες και μετά τις τράπεζες και τις αυξήσεις σε αγαθά και υπηρεσίες, οι τηλεπικοινωνίες αποτελούν πλέον την τρίτη μεγαλύτερη κατηγορία καταγγελιών που φθάνουν στην ΕΚΠΟΙΖΩ. Το 30% των καταγγελιών για τις τηλεπικοινωνίες αφορούσε καθυστέρηση ή μη εκπλήρωση της παροχής, το 14% αδικαιολόγητες χρεώσεις και το 10% ανεπαρκή εξυπηρέτηση. Συγκεκριμένα οι καταγγελίες αφορούν:

Κοινοποίηση