News
Μεγάλες επιστημονικές ενώσεις συνέστησαν προσφάτως να μη γίνεται η απεικόνιση (υπέρηχος) των καρωτίδων!
Συμβουλές εξοικονόμησης ενέργειας από τη ΔΕΗ
Μια έξυπνη και χρήσιμη κίνηση από την ΔΕΗ, η οποία δημιούργησε μια ηλεκτρονική εφαρμογή με σκοπό να μας συμβουλέψει για την σωστή χρήση της ενέργειας και των ηλεκτρικών συσκευών στο…
Κανονισμός Εσωτερικής Λειτουργίας της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Καταναλωτή».
ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 55 Κανονισμός Εσωτερικής Λειτουργίας της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Καταναλωτή». πατήστε εδώ
Η λύση στην ακρίβεια είναι ο Θείος Σκρουτζ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΟΥΛΑΣ, εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ Προσπάθησα πολύ να μην κηδεύσω μια τηλεόραση που αιφνιδίως υπέστη «εγκεφαλικό». Την πήγα σε δύο καταστήματα που υπόσχονται επιδιορθώσεις στα ηλεκτρικά είδη. Φευ, όμως, μου είπαν…
Θλιβερό κατάντημα της Ιατρικής ο τεράστιος αριθμός των παρακλινικών εξετάσεων!
Κατάχρηση εξουσίας και διαρκές οικονομικό έγκλημα Ανδρουλάκης Γεώργιος, εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 13/04/2014, Εμεινα ειλικρινά κατάπληκτος όταν διαπίστωσα το μέγεθος της κατάχρησης παρακλινικών εξετάσεων εκ μέρους των κλινικών γιατρών. Τον…
COSMOTE: Το γρηγορότερο δίκτυο για mobile internet στην Ελλάδα
27% γρηγορότερο δίκτυο από τον δεύτερο πάροχο στην Ελλάδα Το πιο γρήγορο δίκτυο για mobile internet στην Ελλάδα, και 27% ταχύτερο από τον δεύτερο πάροχο, διαθέτει η COSMOTE καταλαμβάνοντας και την 12η θέση1 στην Ευρώπη ανάμεσα…
Δωρεάν συνταγές μαγειρικής
Δοκιμασμένες συνταγές εδώ
Η τεχνολογία ενώνει παραγωγούς
Πώς οργανώνεις εκατό και πλέον κοινωνικές πρωτοβουλίες σε όλη την Ελλάδα, από συσσίτια αλληλεγγύης και ενώσεις καταναλωτών μέχρι παζάρια χωρίς μεσάζοντες και ομάδες αγροτών-παραγωγών, ώστε να φτάνουν ποιοτικά προϊόντα από…
Ο ψηφιακός καταναλωτής
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 05.04.2014 : 13:07
Αποψη: Ο ψηφιακός καταναλωτής
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ*, εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 5-4-2014
Η σχέση μεταξύ παραγωγού και καταναλωτή κυριαρχείτο τις προηγούμενες δεκαετίες από έναν μονόπλευρο αγώνα σχετικά με την προσέλκυση της προσοχής του καταναλωτή. Οι επιχειρήσεις ερευνούσαν τους καθοριστικούς παράγοντες της συμπεριφοράς του καταναλωτή, ώστε με πάντοτε επιθετικά μέσα πολύ στοχευμένα να προσελκύσουν την προσοχή του. Η σχέση ανάμεσα σε προσφέροντα και ζητούντα ήταν προσανατολισμένη τις περισσότερες φορές μονόπλευρα και βραχυπρόθεσμα στις μεμονωμένες συναλλαγές. Αυτό όμως φαίνεται να έχει αλλάξει θεμελιωδώς εδώ και μερικά χρόνια. Πρωτίστως, οι καταναλωτές έχουν αποκτήσει μέσω του Διαδικτύου σε σημαντικό βαθμό ακρόαση. Αυτοί ανταλλάσσουν μεταξύ τους προϊόντα της επιχείρησης με εναλλακτικά των ανταγωνιστών της, αξιολογούν τις αποδόσεις τους, διαφημίζουν τα αγαπημένα τους προϊόντα και προβαίνουν σε συστάσεις. Η συνολική δημιουργία αξίας έχει καταστεί μια συνεργατική διαδικασία, η οποία χαρακτηρίζεται αλληλεπιδραστική δημιουργία αξίας.
Pitsos πλυντήριο πιάτων: όχι ευχαριστώ
Χάλασε το πλυντήριο πιάτων μάρκας bosh και πήραμε pitsos DRV 4303… και το μετανιώσαμε! Κάνει απίστευτο θόρυβο σε σχέση με το bosh που ήταν εντελώς αθόρυβο. Πήγαμε να το επιστρέψουμε…